سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آغاز حکمت، ترک لذّتها و پایان آن، نفرت از چیزهای گذراست . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 95 اسفند 25 , ساعت 3:10 عصر

چگونه باید گزارشی در مورد حضور نوشت

نظام مدرسه حضور دانش آموز را مطابق با قوانین ایالتی پیگیری می کند که قدری متنوع است. در ماین، به طور مثال، بچه های 7 تا 16 سال باید در مدرسه حضور داشته باشند. یک بچه حداقل 7 ساله که هنوز مرحله ششم را تمام نکرده است اگر 7 روز آموزشی را در سال تحصیلی یا 55 روز آموزشی را در یک ترم از دست بدهد به عنوان کسی که عادت به غیبت از مدرسه دارد شناخته می شود.غیبت های موجه برای دانش آموز محسوب نمی شود بنابراین اکثر گزارش های غیبت شامل اطلاعات دانش آموز،تذکرات راجع به غیبت های موجه و غیر موجه است. 

پیگیری حضور غیاب

یک فرم حضور و غیاب آزاد را دانلود کنید، مانند « فرم حضور در کلاس ماهانه» یا « گزارش هفتگی حضور دانش آموزان» که در سایت Vertex42.com  دردسترس است یا « گزارش حضور خانه و مدرسه» از Lake Countyy ISDD 

یک گزارش حضور را در اکسل ، ورود یا برنامه دیگری که فرم بر آن مبنا طراحی شده است، باز کنید. اطلاعات را به صورت روزانه یا هفتگی وارد کنید، اسامی دانش آموزان ، تاریخ های غیبت، تاریخ های حضور، دلایل غیبتت موجه و هر چیز دیگری را که نیاز است در مورد غیبت های دانش آموز مورد توجه قرار گیرد نوشته و پیگیری کنید.. با منشی در محدوده تان برای تعیین هر نیازمندی اضافی برای پیگیری مشورت کنید.

اگر ترجیح میدهید که با دست بنویسید یک نمونه را باز کنید و آن را چاپ کنید.


آماده کردن گزارش حضور

اگر در بخش شما یک سیستم الکترونیکی وجود دارد اطلاعات تان را به عنوان ناظر ثبت یا آپلود کنید. همه اطلاعات را در یک دیسک ذخیره یا آرشیو کنید تا در مواردی که ثبت شما شکست خورد یا یک فایل خراب شد به مشکل برنخورید.

گزارش ماهانه را آماده کنید. اطلاعات را از فرم حضور و غیاب روزانه یا هفتگی خودتان پر کنید. یک کپی پیش خودتان نگهدارید و اصلی را به عنوان  ناظر ثبت کنید.

گزارش خودتان را با خلاصه کردن اطلاعات در یک دوره زمانی خاص ایجاد کنید مانند فصل، یک دوره 3 ماهه یا 6 ماهه. حداقل اطلاعات پس زمینه باید موراد زیر را در بربگیرد: نام شما و دوره ای که درس می دهید، تاریخ شروع و پایان دوره گزارش دهی، نام هر دانش آموز، شماره شناسایی، سطح تحصیلی و نیز وابستگی به اقلیت های قومی دانش آموز در صورت نیازاطلاعات پر شده را برای هر دانش آموز وارد کنید: لیست کل روزها در دورهگزارش، تعداد روزهای که حاضر بوده است، تعداد روزهایی که غایب بوده است، و توضیحی راجع به کلل غیبت های موجه و غیر موجه. در صورت نیاز بخش تعداد دفعاتی که هر دانش آموز در کلاس دارای تاخیر بودهه است.

از گزارش کپی بگیرد یکی را برای خودتان نگه دارید و اصلی را به اداره بفرستید.


دوشنبه 95 اسفند 23 , ساعت 3:5 عصر

برنامه های انگیزشی حضور به موقع کارمند

کارکنان انجام شغلشان را بر مبنای شرح شغل و مقدار پیش بینی شده ساعت کار در روز مورد بررسی قرار می دهند.گاهی اوقات شغلی می تواند اضطراب آور باشد. وقتی شما نیاز دارید بیش از حد توان کارکنان از آنها کار بخواهید ممکن است دریابید که آوردن آنها هر روز سر کار می تواند دشوار باشد. برنامه های انگیزشی حضور و غیاب کارکنان به این منظور طراحی شده اند که به کارکنان کمک کند تا دریابند برای کاری که انجام میدهند مورد قدردانی قرار میگیرند و به آنها اجازه دهد بدانند چقدر شرکت سختی های انجام کار تحت فشار را درک می کند.

 

برنامه جانشینی در روز مرخصی با دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی

کارکنانی که هر روز سر کار می آیند و مرخصی نمی گیرند باید برای فداکاری شان پاداش دریافت کنند. برنامه ای ایجاد کنید که کارکنان بتوانند برای روزهای مرخصی مقداری نقدی در پایان هر فصل جانشین کنند. کارکنان ممکن است تصمیم بگیرند که اجازه دهند روزهای مرخصی شان را منتقل کنند یا ما به ازای نقدی آنها را دریافت کنند. این می تواند یک برنامه تشویقی ارزشمند باشد مخصوصا برای کارکنانی که در کل سال مرخصی نمی گیرند و روزها شان را ذخیره می کنند.

زمان فردی مازاد

حضور و غیاب - زمان فردی می تواند برای کارکنان ارزشمند باشند زیرا اجازه میدهد می توانند فرصتی برای صحبت کردن سرکار بدون دلیل خاصی بیابند. یک برنامه تشویقی حضوری که می تواند موثر باشد افزودن یک چهارم روز فردی مازاد به محاسبه معمول هر ماهی است که کارمندان از مرخصی استفاده نمی کنند. کارمند احساس می کند که دارد یک روز مرخصی ایجاد می کند. شرکت نیز فقط زمانی پاداش خواهد داد که 3 روز فردی اضافی در سال ایجاد شود. این امر می تواند یک مشوق برای کمک کردن به کارمند باشد در جهت کارکردن در مقابل گرفتن مرخصی بدون حقوق.

نهار آماده 

یک برنامه پاداش حضور می تواند به عنوان فرصتی برای اضافه کردن کمی سبک سری در محیط کار نیز باشد. یک نهار آماده در ابتدای فصل برای کارکنانی که در فصل قبلی حضور کامل داشتند، به عنوانن روشی برای تشخیص تلاش کارمند و تشویق تعامل با کارمند ارائه دهید. این نهار می تواند چیزی بهه سادگی یک پیتزا با ساندویچ باشد. در مدتی که کارمندان می دانند اگر سرکار بیایند می توانند روی آن حساب کنند ، می تواند یک مشوق قوی محسوب شود.

گرد آوری شده توسط: شرکت مهندسی و بازرگانی فراتکنو


یکشنبه 95 اسفند 22 , ساعت 12:29 عصر

چطور می توان با مشکلات غیبت کارکنان برخورد نمود؟

یکی از مشکل ترین مسایل یک کارفرما سر و کار داشتن با چگونگی مدیریت مشکل غیبت کارمند است که سیستم های کنترل تردد مشکل غیبت را حل کرده است.تقریبا هر کسی زمانی تاخیر داشته است اما این امر وقتی به مشکل تبدیل می شود که با منافع اقتصادی همراه با جریان نرمال کسب و کار تداخل کند. دلایل زیادی غیبت از محیط کاری وجود دارد – بیماری، خواب ماندن، تاخیرهای ترافیکی یا مشکلات مرتبط با شرایط کاری شغل. به منظور حل این مسائل، شما نیاز به صبر، غمخواری و یک نگرش مبتنی بر همکاری خواهید داشت. به مشکل غیبت کارمند تا حد امکان زود توجه کنید. با کارمند به طور خصوصی دیدار کنید و به او فرصت دهید تا دلایل مشکل غیبتش را برای شما توضیح دهد. اگر دلیل مبنای پزشکی دارد شما می توانید با مهربانی به او در مرتفع کردن مشکل کمک کنید.

هر گفتگویی را با کارمند در رابطه با مسائل غیبت مستند کنید.

یادداشتی از زمانها و تاریخ اخطارهای گفتاری بنویسید.

سیاست شرکت را به کارمند یادآوری کنید.

یک راه حل عملی برای حل مشکل غیبت را مورد بحث قرار دهید.

شما می توانید به کارمند یک چهارچوب زمانی بدهید که در آن مشکل غیبتش را حل کند.

انعطاف پذیر و منصف باشید،

به کارمند فرصت انتخاب برای رسیدن به زمان بندی مورد نظر را بدهید.

کارمند را به سمت توافق سوق دهید. به او توضیح دهید که شما می خواهید مساله غیبت را حل کنید اما شرکت می تواند عکس العمل نشان دهد در صورتی که او با این توافق همراه نشود.

اخطارهای و هشدارها

هر توافقی برای مورد توجه قرار دادن این مشکل باید مشخص کند چه قدمهایی را کارمند باید بردارد تا در زمان مشخص شروع به کار کند. همچنین باید مشخص شود چه نتایجی اگر این مساله تا زمان معلومی حل نشود ممکن است حاصل شوند. این را در پرونده پرسنلی کارمند درج کنید.

گرد آوری شده توسط: شرکت مهندسی و بازرگانی فراتکنو


شنبه 95 اسفند 21 , ساعت 12:50 عصر

باطری بک آپ دستگاه حضور و غیاب

باطری بک آپ-بار ها پیش آمده که در حال استفاده از یک وسیله الکتریکی بوده ایم و ناگهان برق قطع می شود.

وظیفه باطری بک آپ در

 دستگاه حضور و غیاب 

این است که در زمان وجود برق، باطری شارژ شده و در صورت قطع برق امکان استفاده از دستگاه حضور و غیاب را برای ما فراهم کند.

این نوع یوپی‌اس‌ها از برق شهر استفاده می‌کنند اما به محض قطع برق، یوپی‌اس توان مصرف کننده (دستگاه حضور و غیاب) را از طریق باطری تامین می کند.

مدت زمان استفاده ، با توجه به نوع دستگاه و باطری متفاوت است.

 

انواع باطری بک آپ در دستگاه حضور و غیاب:

1-باطری داخلی (ups internal)

2-باطری خارجی (ups external)

 

فواید و مشخصات باطری بک آپ در دستگاه های حضور و غیاب:

* در زمان قطع برق امکان تردد با دستگاه فراهم می شود.

* زمان شارژدهی بین 4 – 2 ساعت برای باطری های داخلی و 8 – 6 ساعت برای باطری های خارجی

* جلوگیری از اشتباهات دستی توسط اپراتور

* امکان شارژ اتوماتیک باطری

* دارای باطری های لیتیوم یونی

* روشن یا خاموش کردن باطری به صورت دستی

* دارای چراغ LED برای نمایش اتمام شارژ و زمان استفاده از باطری

* دارای خروجی های 5 ولت و 12 ولت 2 آمپری با ظرفیت های  8/14wh و 2/22wh

 

باطری ها و یو پی اس ها در انواع و مدل های مختلفی در بازار موجود است.بعضی از باطری ها در ابعاد بزرگ هستند که از آنها که برای مجموعه های بزرگ استفاده می شوند که برق مصرفی آن ها را در مجموعه تامین می کند و برخی از آن ها در سایز های بسیار کوچک می باشند مانند ساعت ها و … که نیروی لازم را برای عملکرد آن تامین می کنند.

گرد آوری شده توسط: شرکت مهندسی و بازرگانی فراتکنو



لیست کل یادداشت های این وبلاگ