سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارترین مردم به کرم کسى است که کریمان بدو شناخته شوند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 99 اردیبهشت 21 , ساعت 1:5 صبح

دزدگیر استیل میت چیست؟

دزدگیر استیل میت که در انواع مدل های مختلف با قابلیت ها و کاربردهای حرفه ای در بازار وجود دارد از جمله دزدگیرهای با کیفیتی است که می تواند امنیت خودروی شما را تامین کند. اولین چیزی که همواره صاحبان خودروها نگران آن هستند خطر به سرقت رفتن خودرو و لوازم خودرو است . لوازم خودرو که بعضاً هم بسیار هم گران قیمت بوده و به سرقت رفتن آن خسارت های زیادی به دارنده خودرو وارد می کند. بنابراین سرقت خودرو و لوازم آن  به عنوان یک تهدید جدی برای  دارندگان خودروهای مختلف به شمار می رود. کافی است که لحظه ای غفلت کنید تا سارقان خودرو به خودروی شما دستبرد بزنند. برای این که امنیت خودروی خود را بالا ببرید استفاده از دزدگیر ها راه حل اساسی و اصلی است.

یک دزدگیر با کیفیت خودرو مانند دزدگیر استیل میت نه تنها باعث می شود که ایمنی خودروی شما افزایش پیدا کند بلکه شما شاهد افزوده شدن امکانات جانبی مناسبی نیز به خودرو خود خواهید بود.

از دیگر محصولات شرکت استیل میت که تولید کننده دزدگیرهای استیل میت است می توان به انواع سنسورهای پارک ماشین ، دوربین ها ، سنسورهای باد ، مکان یاب ها و همچنین سیستم های صوتی و … اشاره کرد که در این بین دزدگیر استیل میت به خاطر کیفیت بالا و امکانات بسیار زیادی که دارد شهرت جهانی پیدا کرده است.  در بازار ایران و جهان انواع و اقسام مختلفی از محصولات استیل میت را می توان پیدا کرد. از انواع دزدگیر استیل میت که در بازار موجود است می توان به دزدگیر سیم کارت خور ، دزدگیر استیل میت ساده، دزدگیر استیل میت تصویری و صفحه رنگی اشاره نمود.

ویژگی های دزدگیر استیل میت کدام است؟

دزدگیر استیل میت به سبب ویژگی ها و امکاناتی که دارد شهرت جهانی پیدا کرده است. از جمله ویژگی های خوب دزدگیر استیل میت می توان به بادوام بودن ، کیفیت بالا ، کارکرد آسان و همچنین نصب آسان و راحت آن اشاره کرد. مخصوصاً نصب آسان این نوع از دزدگیرها سبب می شود که ترجیح دارندگان خودرو و نصاب های دزدگیر استفاده از استیل میت به جای دیگر برندها در بازار باشد. چون شاهد پیچیدگی های سخت افزاری و نرم افزاری در نصب این مدل دزدگیر ها نیستیم.

از ویژگی های دیگر دزدگیر استیل میت که سبب می شود بتوان به راحتی به آن اطمینان کرد این است که برند استیل میت توانسه است جایزه GOLD ELECTRONIC را دریافت کند جایزه ای است که به برترین تولیدکنندگان  در صنعت سیستم های الکترونیک و حفاظتی امنیتی خودرو در دنیا تعلق می گیرد. همچنین باید گفت که استیل میت از اتحادیه اروپا و آمریکا دارای تاییدیه کیفیت می باشد. همه این موارد در کنار کارایی بالا و امنیت بسیار خوبی که برای خودرو شما تامین می کند سبب شده است که دزدگیر ماشین در بین سایر دزدگیرهایی که در بازار برای خودرو ها وجود دارد محبوبیت بیشتری داشته باشد و به عنوان امن ترین دزدگیر موجود در بازار شناخته شود. همچنین باید گفت که قیمت دزدگیر استیل میت نیز با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.  داشتن امکانات بروز و پیشرفته استیل میت از دیگر برتری ها و خصوصیات این نوع از دزدگیرها است که باعث می شود نسبت به دیگر دزدگیر ها از امنیت و کارایی بیشتری برخوردار شود. از جمله امکانات و ویژگی های مدل های مختلف  این نوع از دزدگیرها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن سیستم pin code mode
  • دارای باتری لیتیومی
  • سیستم Anti Hijack
  • دارای سنسور شوک
  • دارای سنسور سوئیچ که فقط راننده از وجودش خبر دارد و بدون آن نمی توان خودرو را روشن کرد
  • دارای قابلیت التراسونیک
  • دارای قفل مرکزی
  • دارای قفل کودک
  • دارای قابلیت ماشین یاب
  • هشدار باز بودن درب های خودرو
  • برد بسیار بالا
  • قابلیتی دارد که می توان به صورت بی صدا یا با صدا دزدگیر را فعال یا غیر فعال نمود

مواردی که در بالا بیان شد برخی از قابلیت ها و ویژگی های دزدگیر استیل میت است. با توجه به انواع مدل های این نوع دزدگیر ها شما شاهد امکانات بیشتر و ویژگی های مفید تری در دزدگیرهای تولیدی شرکت استیل میت خواهید بود. در ادامه به معرفی برخی از مدل ها و ویژگی های آن ها می پردازیم.

انواع دزدگیر استیل میت موجود در بازار کدامند؟

دزدگیر استیل میت که در بازار وجود دارد را می توان بر اساس کیفیت و رده قیمتی که دارد و همچنین ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار صاحبان خودرو قرار می دهد در دو دسته بندی معمولی و تصویری قرار داد. برای مثال دزدگیر تصویری دارای یک مانیتور ال سی دی بر روی ریموت خود است. در این ال سی دی تصویر یک اتومبیل نشان داده  می شود. چراغ های چشمک زنی که بر روی این مانیتور قرار دارد می تواند موقعیت های غیر عادی قسمت های مختلف خودرو را با چشمک زدن و لرزیدن ریموت  به شما هشدار دهد. بنابراین به راحتی می توانید متوجه شوید که حسگرهای مربوط به کدام یک از بخش های خودروی شما فعال شده اند تا اقدامات لازم را انجام دهید.

دزدگیر استیل میت 8006

دزدگیر استیل میت 8006 برای حفظ امنیت خودروها می تواند پیشنهاد مناسبی باشد. این دزدگیر دارای کیفیت بالایی بوده و ویژگی های خاصی دارد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم:

از ویژگی های مهم دزدگیر استیل میت ردبت 8006 می توان به قابلیت قفل کودک ، صندوق پران و ریموت یدک آن اشاره کرد. این دزدگیر که جزو دزدگیرهای تصویری استیل میت است تصویری بوده و داشتن این قابلیت باعث می شود که از هر اتفاقی که برای خودرو شما در حال رخ دادن باشد می توانید با هشدارهایی که بر روی مانیتور کوچک ریموت کنترل به شما نشان داده می شود با خبر شوید . برای مثال اگر در خودرو شما باز شود بر روی صفحه نمایش در خودرو باز می شود. یا اگر به قسمتی از خودرو ضربه وارد شود شما می توانید عکس یک چکش را بر روی مانیتور کوچک ریموت کنترل دزدگیر ماشین استیل میت 8006 مشاهده کنید. همچنین می توانید در هنگام سرقت خودرو با استفاده از این مدل دزدگیر خودرو را خاموش کنید. در مکان های شلوغ که ماشین خود را پارک کرده اید به راحتی می توانید با این دزدگیر ماشین خود را به صورت دقیق مکان یابی کنید. از قابلیت قفل شدن و فعال شدن اتوماتیک درب های نیز برخوردار می باشد. این مدل از دزدگیر ماشین استیل میت برد بسیار خوبی دارد و دارای سنسور تنظیم حساسیت دزدگیر نیز هست.

دزدگیر استیل میت 888m

دزدگیر استیل میت 888m از دیگر مدل های دزدگیر استیل میت است که دارای ویژگی های خاصی بوده و استفاده از آن برای ایجاد امنیت بیشتر برای خودروها توصیه می شود. این مدل نیز تصویری است و تمام ویژگی های دزدگیرهای تصویری را دارد. ویژگی های ظاهری ، وزن ، جنس بدنه ، و کارکرد بالا و کیفیت بی نظیر دزدگیر استیل میت 888M سبب شده است که طرفداران خاص خود را در بازار داشته باشد. از ویژگی های برتر این مدل دزدگیر می توان به قابلیت بالا در مکان یابی خودرو اشاره کرد . برد این مدل 5000 متر بوده و دارای باتری لیتیومی می باشد.

دزدگیر استیل میت 888m

تعداد دکمه های این مدل 5 دکمه است که کاربردهای مختلفی دارند. خروجی سنسور پدال ترمز ، خروجی قطع رله برق ، خروجی قفل مرکزی ، خروجی آژیر و آنتن از خروجی های این مدل دزدگیر است. اگر خطری بخواهد کودک شما را تهدید کند اولین ترمز خودرو سبب فعال شدن قفل کودک خواهد شد. این مدل از دزدگیر به دزدگیر استیل میت ranger معروف می باشد و قادر است که افراد مزاحم را از خودرو شما دور کند. قیمت دزدگیر استیل میت ranger که شامل مدل های مختلفی از دزدگیر استیل میت هست مانند ranger 4328 یا ranger 5163 با توجه به امکانات و ویژگی ها و کارایی بسیار بالایی که دارند اندکی بیشتر از سایر مدل های دزدگیر ماشین استیل میت خواهد بود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ