سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتن «نمی دانم» نیمی از دانش است . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 99 خرداد 27 , ساعت 4:39 عصر

نقد و بررسی

با داشتن دزدگیر تصویری شما می توانید به راحتی و به سرعت از هر اتفاقی که برای ماشینتان رخ می دهد مطلع شوید؛ در دزدگیر استیل میت بر روی ریموت ماشین شما یک مانیتور کوچک نصب شده است که تصویر یک ماشین روی آن دیده می شود. از مزایای دزدگیر تصویری استیل میت این است که اگر از خودرو دور شوید درب آن بسته شده و اگر نزدیک شوید باز خواهد شد.

ویژگی های دزدگیر استیل میت

ویژگی های بارز دزدگیر 888M با برند استیل میت اعم از وزن بسته بندی ، مدل برد اصلی DCM221A، ابعاد برد اصلی 3*9*11.5، وزن برد 184، جنس بدنه ی برد از پلاستیک، مشخصات کارکردی برد (ولتاژ) 12 و غیره  می باشد که سبب شده است تا نظر افراد بسیاری را به سمت خود بکشاند؛ شما کدام خصوصیت آن را بیشتر حائز اهمیت می دانید؟ شما کدام مدل از دزدگیر تصویری استیل میت رو بیشتر می پسندید؟چقدر با این دزدگیر آشنایی دارید؟

به دلیل تصویری بودن این ریموت اگر به خودرو ضربه وارد شود با صدا، ویبره یا تغییر رنگ نمایشگر به زرد، نارنجی و سبز روی مانیتور هشدار داده خواهد شد و در صورتیکه درب ماشین باز شود یا درب صندوق یا کاپوت باز باشد دزدگیر استیل میت با ویبره یا صدا و تغییر رنگ نمایشگر روی مانیتور هشدار خواهد داد.

دزدگیر 888m استیل میتتوجه داشته باشید قابلیت شناسایی این ریموت بسیار بالاست، اگر به هر دلیلی صدای آژیر ماشینی بیاید به راحتی تشخیص می دهد که صدا مربوط به ماشین شماست یا متعلق به دزدگیر ماشین دیگری می باشد، از مزایای دیگر این دزدگیرها این است که می توانید از راه دور خودروی خود را خاموش یا روشن کنید، در صورتی که شخصی اقدام به سرقت ماشین شما کند با دارار بودن سیستم خاموش نمودن موتور با ریموت در هنگام سرقت می توان از آن دزدی جلوگیری کرد،  همچین قابلیت نصب شیشه بالابر اتوماتیک، باز کردن صندوق خودرو با ریموت یا سانروف را نیز دارد که با قابلیت نصب چشمی برای تشخیص پایین ماندن شیشه ها کار شما را بسیار آسان کرده اند.

قابلیت دیگر آن این است که دارای سیستم ماشین یابی و دور کردن افراد مزاحم می باشد، دزدگیر مدل 888M که به دزدگیر رنجر(ranger) معروف است یکی از بهترین دزدگیرهای خودرو همین برند یعنی استیل میت می باشد.

بررسی مشخصات فنی دزدگیر استیل میت

این دزدگیر علاوه بر مانیتور، دارای 5 دکمه با کاربردهای مختلفی می باشد که مدل آژیر آن siren می باشد و دارای برد 5000 متر است که علاوه بر آن دارای خروجی هایی اعم از پاور ویندوز، خروجی سنسور پدال ترمز، خروجی قفل مرکزی، خروجی قطع رله برق، خروجی آنتن، خروجی آژیر و … نیز می باشد.

نوع باتری ریموت دزدگیر استیل میت لیتیومی بوده که قابلیت شارژ شدن دارد، جالب است بدانید که این ریموت بسیار زیبا با دارا بودن حالت پین کد باعث می شود به غیر از خودتان شخص دیگری قادر به باز کردن درب خودرو نباشد.

در صورت هر نوع احساس خطری برای کودکان در حین رانندگی، با اولین ترمز قفل کودک به صورت خودکار فعال می شود، این ریموت قابلیت غیر فعال کردن دزدگیر (اعزام به تعمیرگاه)، دارای شوک سنسور تنظیم شونده، شما می توانید اقدام به حذف و اضافه کردن آژیر در هنگام قفل یا باز کردن خودروی خود توسط این ریموت کنید.

خبر خوش دیگری که می توان به عنوان اقلام همراه این دزدگیر به آن اشاره داشت ریموت یدک است که ریموت دوم نیز تصویری می باشد که موضوع با ارزشی بوده و همچنین سایر اقلام همراه به شرح زیر است :

  • کیت مرکزی دزدگیر
  • آژیر
  • رله قطع کن
  • شارژر فندکی برای شارژ ریموت
  • کارت گارانتی
  • راهنمای نصب
  • و …

مشخصات فنی

تعداد دکمه های ریموت

5

ابعاد ریموت

1.5*3.5*5.8 سانتی متر

وزن ریموت

44 گرم

قابلیت ضد اسکن

دارد

ریموت یدک

ا عدد ریموت تصویری

مدل ریموت یدک

888M

تعداد دکمه های ریموت یدک

5

ابعاد ریموت یدک

1.5*3.5*5.8 سانتی متر

وزن ریموت یدک

44 گرم

کیف ریموت

ندارد

نوع باتری

لیتیومی (قابل شارژ)

خروجی شیشه بالابر

دارد

خروجی صندوق پران

دارد

خروجی چشمی آلترا سونیک

دارد

قابلیت قفل کودک

دارد

سایر خروجی ها

خروجی آژیر, خروجی آنتن, خروجی تحریک کاپوت, خروجی رله قطع برق, خروجی سنسور درب, خروجی شاسی Reset, خروجی شوک سنسور, خروجی قفل مرکزی

اقلام همراه

LED, برچسب های استیل میت, راهنمای سیم کشی و نصب, ریموت تصویری, ریموت یدک تصویری, سیم بندی کامل, کابل شارژ فندکی, کارت سریال, آژیر, برد اصلی, رله قطع برق, شوک سنسور


شنبه 99 خرداد 24 , ساعت 1:53 عصر

نقد و بررسی

دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129 بهترین دزدگیر تصویری ماشین محسوب می‌شود و این عنوان را به دلیل برخورداری از ویژگی‌های بارز فراوانی بدست آورده است. در این مقاله قصد داریم تا ضمن معرّفی مشخّصات فنّی یکی از ارزان‌ترین دزدگیر های ماشین، اطّلاعاتی را در رابطه با ویژگی‌های بارز دزدگیر هوتای تصویری به شما عزیزان ارائه دهیم.

بررسی اجمالی دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129:

دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129 جزء ارزان‌ترین دزدگیر تصویری ماشین در بازار قطعات خودرو محسوب می‌شود ولی در عین حال از ویژگی‌های بارز فراوانی نیز برخوردار است.این دزدگیر در بازار با نام های دیگیری ازجمله دزدگیر هوتای 109 نیز معروف است و شباهت زیادی با یکی از مدل های ماجیکار دارد. دزدگیر هوتای تصویری سازگاری بسیار بالایی را با مدل‌های مختلف خودرو دارا می‌باشد و می‌تواند تمامی نیازهای امنیتی اتومبیل شما را با امکانات جانبی فوق‌العادّه‌ی خود برطرف نماید. همچنین، این دزدگیر تصویری ماشین به دلیل به همراه داشتن اقلام جانبی فراوان هزینه‌های جانبی شما را به میزان قابل توجّهی کاهش خواهد داد و به همین دلیل است که دزدگیر هوتای تصویری بهترین دزدگیر ماشین برای اتومبیل شما محسوب می‌شود. این مدل هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ عملکرد شباهت زیادی با دزدگیر ماشین زنوتیک مدل FM-V22 دارد.

دزدگیر هوتای 109

دزدگیر تصویری ماشین هوتای 109 از قابلییت‌های فراوانی برخوردار است:

دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129 از قابلیت‌های کاربردی و مفید بسیاری برخوردار است و به همین دلیل است که این دزدگیر تصویری ماشین با عنوان بهترین دزدگیر ماشین در میان مشتریان شناخته می‌شود و بازار خرید و فروش دزدگیر ماشین هوتای از چنین رونق بالایی برخوردار است. از جمله قابلیت‌های بارز این دزدگیر تصویری ماشین می‌توان به مواردی همچون: باز شدن اتوماتیک درب‌ها پس از خاموش شدن خودرو، قفل شدن اتوماتیک درب‌ها پس از گذشت 15 ثانیه از استارت خودرو برای افزایش ایمنی کودکان، قفل شدن اتوماتیک دزدگیر پس از گذشت 25 ثانیه از خاموش شدن موتور خودرو و بسته شدن درب‌ها، قابلیّت یافتن خودرو در پارکینگ و مکان‌های شلوغ و برخورداری از حالت تعمیرگاه و کارواش اشاره کرد. وجود چنین امکاناتی در دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129 باعث شده‌اند تا این دزدگیر به بهترین دزدگیر ماشین برای اتومبیل شما تبدیل شود و بازار خرید و فروش دزدگیر ماشین هوتای با رونق بسیار فراوانی همراه باشد.

به همراه داشتن اقلام جانبی کامل:

دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129 از اقلام جانبی بسیاری برخوردار است و این ویژگی امکان نصب و استفاده‌ی آسان از آن را برای مشتریان فراهم کرده است. از جمله مهم‌ترین اقلام همراه این دزدگیر می‌توان به مواردی همچون: کابل شارژر فندکی، چسب دو طرفه، شوک سنسور، آژیر، دکمه ریست برای برد اصلی، آنتن مجزّا و سیم‌کشی کامل اشاره کرد. همان‌گونه که مشاهده می‌کنید، دزدگیر هوتای تصویری با امکانات کاملی به مشتریان ارائه می‌شود و به همین دلیل است که این دزدگیر با عنوان بهترین دزدگیر ماشین شناخته می‌گردد.

دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129 به خروجی‌های متنوّعی مجهّز است:

خروجی‌های مختلف دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129 موجب شده‌اند تا خریداران با مشکلاتی همچون عدم سازگاری دزدگیر با خودرو خود مواجه نشوند و به راحتی از امکانات فراوان این دزدگیر برای رفع نیازهای خود استفاده نمایند. از جمله مهم‌ترین خروجی‌های این خودرو می‌توان به مواردی همچون: خروجی تحریک کاپوت، خروجی رله قطع برق، خروجی آنتن و خروجی آژیر اشاره کرد. در واقع، دزدگیر هوتای تصویری به 16 خروجی مختلف مجهّز است و از این نظر در میان سایر برند‌های موجود در بازار بی‌نظیر است.

مشخصات فنی

تعداد دکمه های ریموت

5

ابعاد ریموت

6.7*3.9*1.5 سانتی متر

وزن ریموت

34 گرم

جنس بدنه ریموت

پلاستیک براق

قابلیت ضد اسکن

دارد

ریموت یدک

ا عدد ریموت تصویری

مدل ریموت یدک

HT-L129

تعداد دکمه های ریموت یدک

5

ابعاد ریموت یدک

6.7*3.9*1.5 سانتی متر

وزن ریموت یدک

34 گرم

جنس بدنه ریموت یدک

پلاستیک براق

کیف ریموت

دارد

نوع باتری

قابل شارژ

خروجی شیشه بالابر

دارد

خروجی صندوق پران

دارد

خروجی چشمی آلترا سونیک

دارد

قابلیت قفل کودک

دارد

سایر خروجی ها

خروجی LED, خروجی آژیر, خروجی آنتن, خروجی تحریک صندوق, خروجی تحریک کاپوت, خروجی چراغ های راهنما, خروجی رله قطع برق, خروجی سنسور درب, خروجی شاسی Reset, خروجی شوک سنسور, خروجی قفل مرکزی

سایر قابلیت ها

آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت, امکان خاموش نمودن و قطع برق خودرو هنگام سرقت, باز شدن اتوماتیک درب ها پس از خاموش شدن موتور خودرو, تایمر و ساعت روی ریموت, حفاظت الکترونیک سیستم, دارای حافظه در صورت قطع برق دستگاه, دارای حالت تعمیرگاه یا کارواش, ریموت دارای ویبره, فعال شدن اتوماتیک دزدگیر 25 ثانیه پس از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن و بستن درب, قفل شدن اتوماتیک درب ها جهت ایمنی کودکان با گذشت 15 ثانیه پس از روشن شدن موتور خودرو و با اولین ترمز, قفل و مسلح شدن اتوماتیک خودرو در حالی که خودرو غیرمسلح شود و پس از 25 ثانیه هیچ یک از درب ها باز نشوند, نمایشگر میزان باطری ریموت, یافتن ماشین در پارکینگ و مکان های شلوغ

اقلام همراه

LED, آنتن مجزا, بست کمر بندی, پیچ, چسب دوطرفه, دکمه Reset برد اصلی, راهنمای دکمه های ریموت و قابلیت های دستگاه, راهنمای سیم کشی و نصب, ریموت تصویری, ریموت یدک تصویری, سیم بندی کامل, شاسی کاپوت, کابل شارژ فندکی, آژیر, برد اصلی, شوک سنسور

 

Huatai HT-L129 car alarm

ویژگی‌های محصول
  • تعداد دکمه های ریموت: 5
  • ابعاد ریموت: 6.7*3.9*1.5 سانتی متر
  • وزن ریموت: 34 گرم
  • جنس بدنه ریموت: پلاستیک براق
  • قابلیت ضد اسکن: دارد
  • ریموت یدک: ا عدد ریموت تصویری
  • مدل ریموت یدک: HT-L129
  • تعداد دکمه های ریموت یدک: 5
+ نمایش بیشتر
کیفیت این محصول توسط کارشناسان اینصب تایید شده است.
 موجود در انبار اینصب
 ضمانت اصالت کالا
 گارانتی 12ماهه اینصب
 

چهارشنبه 99 خرداد 14 , ساعت 7:54 عصر

مشخصات فنی

ریموت یدک

1 عدد ریموت غیر تصویری

وزن ریموت یدک

متغیر با نوع ریموت

نوع باتری

نیم قلمی

خروجی شیشه بالابر

دارد

خروجی صندوق پران

دارد

خروجی چشمی آلترا سونیک

دارد

قابلیت قفل کودک

دارد

سایر خروجی ها

خروجی LED, خروجی آژیر, خروجی آنتن, خروجی تحریک کاپوت, خروجی چراغ های راهنما, خروجی رله قطع برق, خروجی سنسور درب, خروجی شاسی Reset, خروجی شوک سنسور, خروجی قفل مرکزی

سایر قابلیت ها

بعد از Arm شدن دستگاه اگر درب خودرو باز مانده باشد پس از 3 دقیقه آژیر می‌کشد. قبل از 3 دقیقه اگر درب بسته و یا چراغ سقفی خاموش شود از آن به بعد با باز شدن درب دستگاه آلارم می‌دهد., فلاشر هنگام باز بودن درب ها, قفل و مسلح شدن اتوماتیک خودرو در حالی که خودرو غیرمسلح شود و پس از 25 ثانیه هیچ یک از درب ها باز نشوند

اقلام همراه

2 عدد ریموت غیر تصویری, LED, بست کمر بندی, راهنمای سیم کشی و نصب, سنسور تحریک کاپوت, سیم بندی کامل, فیوز, آژیر, برد اصلی, شاسی ریست, شوک سنسور

 

Huatai A446 TX03 car alarm

ویژگی‌های محصول
  • ریموت یدک: 1 عدد ریموت غیر تصویری
  • وزن ریموت یدک: متغیر با نوع ریموت
  • نوع باتری: نیم قلمی
  • خروجی شیشه بالابر: دارد
  • خروجی صندوق پران: دارد
  • خروجی چشمی آلترا سونیک: دارد
  • قابلیت قفل کودک: دارد
  • سایر خروجی ها: خروجی LED, خروجی آژیر, خروجی آنتن, خروجی تحریک کاپوت, خروجی چراغ های راهنما, خروجی رله قطع برق, خروجی سنسور درب, خروجی شاسی Reset, خروجی شوک سنسور, خروجی قفل مرکزی
+ نمایش بیشتر
کیفیت این محصول توسط کارشناسان اینصب تایید شده است

جمعه 99 خرداد 9 , ساعت 7:50 عصر

نقد و بررسی

تحلیل و بررسی دزدگیر خودرو زنوتیک مدل FM-A11
دزدگیر خودرو امروزه به عنوان یکی از رایج ترین لوازم ایمنی به کار رفته در خودرو ها به شمار می آید. اما چرا با توجه به امنیتی که دزدگیرهای معمولی برای خودرو فراهم می کنند، باز هم مالکان خودرو از لوازم دیگری برای ایمنی بیشتر خودرو خود استفاده می کنند؟ همانطور که می دانید دزدگیرهای معمولی که بر روی اکثر خودرو ها نصب می شود، تنها قابلیت تولید صدا داشته و باعث فرار سارقین می شوند. اما این دزدگیرها در چند سال گذشته کارایی داشته اند. چرا که سارقین به مرور زمان حرفه ای تر شده و در کمترین زمان ممکن دزدگیر را قطع می کنند. به این ترتیب مالک خودرو متوجه شود خودرو به سرقت می رود. حتی استفاده از تجهیزات ایمنی دیگر مانع از سرقت خودرو توسط سارقین نمیشود و فقط روند سرقت را کند می کنند. اما در مقایسه با سایر دزدگیرها، دزدگیر خودرو زنوتیک مدل FM-A11 به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای امنیتی یک خودرو را برطرف سازد. با استفاده از این مدل دزدگیر ماشین، نیاز خودرو به سایر اقلام امنیتی شامل قفل فرمان، قفل پدال و غیره را از بین خواهد رفت. اما دزدگیر خودرو زنوتیک مدل FM-A11 چه مشخصات و قابلیت هایی دارد؟ قیمت این مدل از دزدگیر زنوتیک چگونه ارزیابی می شود؟
ریموت مدل A11
قابلیت های دزدگیر خودرو زنوتیک مدل FM-A11
به طور کلی این مدل از دزدگیر خودرو زنوتیک به گونه ای طراحی شده است که سطح ایمنی خودرو را افزایش دهد. مانند سایر دزدگیرهای موجود در بازار، دزدگیر زنوتیک مدل FM-A11 به واسطه بروز ارتعاش در بخش های مختلف خودرو، صدای زیادی تولید می کند. از آنجایی که در این نمونه از دزدگیر زنوتیک، از ریموت تصویری استفاده می شود، این دزدگیر قادر است محلی که در آن ارتعاش به وجود آمده است را بر روی ریموت خود مشخص کند. همچنین این مدل از دزدگیر خودرو به گونه ای طراحی شده است که در هنگام سرقت خودرو، برق آن را از فاصله ای دور قطع کرده و مانع از سرقت خودرو شود. از دیگر قابلیت های دزدگیر ماشین زنوتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ریموت دارای ویبره
• تایمر و ساعت بر روی ریموت
• آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت
• فعال شدن دزدگیر خودرو، 60 ثانیه پس خاموش کردن و بستن درب خودرو
• قابلیت فعال کردن قفل کودک
• باز کردن درب خودرو از فاصله از دور و پیش از سوار شدن
• یافتن خودرو مورد نظر در مکان های شلوغ
• دارای حالت تعمیرگاه یا کارواش
نحوه ارزیابی قیمت دزدگیر زنوتیک مدل FM-A11
به طور کلی عوامل متعددی بر قیمت این مدل از دزدگیر خودرو، تاثیرگذار است‌. اما مهمترین عواملی که بر قیمت این مدل از دزدگیر خودرو زنوتیک تاثیر گذار است، قابلیت ها و اقلام همراه این دزدگیر است. به طور کلی اگر هر چه قابلیت ها و ویژگی های یک دزدگیر بیشتر باشد، آن دزدگیر از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. از جمله اقلام همراه دزدگیر خودرو زنوتیک مدل FM-A11 می توان به ریموت تصویری یدکی، برد اصلی، سیم بندی کامل، دکمه Reset برد اصلی، شوک سنسور، آژیر و بسیاری از اقلام دیگر اشاره کرد‌. که قیمت این دزدگیر براساس این امکانات سنجیده خواهد شد.

 

مشخصات فنی

تعداد دکمه های ریموت

4

ابعاد ریموت

8.2*3.7*2 سانتی متر

وزن ریموت

26 گرم

جنس بدنه ریموت

پلاستیک مات

قابلیت ضد اسکن

دارد

ریموت یدک

ا عدد ریموت تصویری

مدل ریموت یدک

FMA11

تعداد دکمه های ریموت یدک

4

ابعاد ریموت یدک

8.2*3.7*2 سانتی متر

وزن ریموت یدک

26 گرم

کیف ریموت

ندارد

نوع باتری

دو عدد باتری نیم قلمی AAA 1.5v

خروجی شیشه بالابر

دارد

خروجی صندوق پران

دارد

خروجی چشمی آلترا سونیک

دارد

قابلیت قفل کودک

دارد

سایر خروجی ها

خروجی LED, خروجی آژیر, خروجی آنتن, خروجی تحریک کاپوت, خروجی چراغ های راهنما, خروجی رله قطع برق, خروجی سنسور درب, خروجی شاسی Reset, خروجی شوک سنسور, خروجی قفل مرکزی

سایر قابلیت ها

آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت, امکان خاموش نمودن و قطع برق خودرو هنگام سرقت, امکان قفل صفحه کلید ریموت, باز شدن اتوماتیک درب ها پس از خاموش شدن موتور خودرو, تایمر و ساعت روی ریموت, حفاظت الکترونیک سیستم, دارای حافظه در صورت قطع برق دستگاه, دارای حالت تعمیرگاه یا کارواش, ریموت دارای ویبره, فعال شدن اتوماتیک دزدگیر 60 ثانیه پس از خاموش کردن خودرو و پیاده شدن و بستن درب, قفل شدن اتوماتیک درب ها جهت ایمنی کودکان با گذشت 15 ثانیه پس از روشن شدن موتور خودرو و با اولین ترمز, قفل و مسلح شدن اتوماتیک خودرو در حالی که خودرو غیرمسلح شود و پس از 25 ثانیه هیچ یک از درب ها باز نشوند, نمایشگر میزان باطری ریموت, یافتن ماشین در پارکینگ و مکان های شلوغ

اقلام همراه

LED, آنتن مجزا, بست کمر بندی, پیچ, چسب دوطرفه, دکمه Reset برد اصلی, دو حلقه آویز سوییچ به ریموت, راهنمای دکمه های ریموت و قابلیت های دستگاه, راهنمای سیم کشی و نصب, ریموت تصویری, ریموت یدک تصویری, سیم بندی کامل, شاسی کاپوت, آژیر, برد اصلی, دو عدد باتری نیم قلمی, شوک سنسور



لیست کل یادداشت های این وبلاگ