سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مرد را آن بهاست که بدان نیک داناست آن ارزى که مى‏ورزى ، [ و این کلمه‏اى است که آن را بها نتوان گذارد ، و حکمتى همسنگ آن نمى‏توان یافت و هیچ کلمه‏اى را همتاى آن نتوان نهاد . ] [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 99 اردیبهشت 30 , ساعت 2:26 صبح

مشخصات فنی

ریموت یدک

1 عدد ریموت غیر تصویری

وزن ریموت یدک

متغیر با نوع ریموت

نوع باتری

نیم قلمی

خروجی شیشه بالابر

دارد

خروجی صندوق پران

دارد

خروجی چشمی آلترا سونیک

دارد

قابلیت قفل کودک

دارد

سایر خروجی ها

خروجی LED, خروجی آژیر, خروجی آنتن, خروجی تحریک کاپوت, خروجی چراغ های راهنما, خروجی رله قطع برق, خروجی سنسور درب, خروجی شاسی Reset, خروجی شوک سنسور, خروجی قفل مرکزی

سایر قابلیت ها

بعد از Arm شدن دستگاه اگر درب خودرو باز مانده باشد پس از 3 دقیقه آژیر می‌کشد. قبل از 3 دقیقه اگر درب بسته و یا چراغ سقفی خاموش شود از آن به بعد با باز شدن درب دستگاه آلارم می‌دهد., فلاشر هنگام باز بودن درب ها, قفل و مسلح شدن اتوماتیک خودرو در حالی که خودرو غیرمسلح شود و پس از 25 ثانیه هیچ یک از درب ها باز نشوند

اقلام همراه

2 عدد ریموت غیر تصویری, LED, بست کمر بندی, راهنمای سیم کشی و نصب, سنسور تحریک کاپوت, سیم بندی کامل, فیوز, آژیر, برد اصلی, شاسی ریست, شوک سنسور


یکشنبه 99 اردیبهشت 21 , ساعت 1:5 صبح

دزدگیر استیل میت چیست؟

دزدگیر استیل میت که در انواع مدل های مختلف با قابلیت ها و کاربردهای حرفه ای در بازار وجود دارد از جمله دزدگیرهای با کیفیتی است که می تواند امنیت خودروی شما را تامین کند. اولین چیزی که همواره صاحبان خودروها نگران آن هستند خطر به سرقت رفتن خودرو و لوازم خودرو است . لوازم خودرو که بعضاً هم بسیار هم گران قیمت بوده و به سرقت رفتن آن خسارت های زیادی به دارنده خودرو وارد می کند. بنابراین سرقت خودرو و لوازم آن  به عنوان یک تهدید جدی برای  دارندگان خودروهای مختلف به شمار می رود. کافی است که لحظه ای غفلت کنید تا سارقان خودرو به خودروی شما دستبرد بزنند. برای این که امنیت خودروی خود را بالا ببرید استفاده از دزدگیر ها راه حل اساسی و اصلی است.

یک دزدگیر با کیفیت خودرو مانند دزدگیر استیل میت نه تنها باعث می شود که ایمنی خودروی شما افزایش پیدا کند بلکه شما شاهد افزوده شدن امکانات جانبی مناسبی نیز به خودرو خود خواهید بود.

از دیگر محصولات شرکت استیل میت که تولید کننده دزدگیرهای استیل میت است می توان به انواع سنسورهای پارک ماشین ، دوربین ها ، سنسورهای باد ، مکان یاب ها و همچنین سیستم های صوتی و … اشاره کرد که در این بین دزدگیر استیل میت به خاطر کیفیت بالا و امکانات بسیار زیادی که دارد شهرت جهانی پیدا کرده است.  در بازار ایران و جهان انواع و اقسام مختلفی از محصولات استیل میت را می توان پیدا کرد. از انواع دزدگیر استیل میت که در بازار موجود است می توان به دزدگیر سیم کارت خور ، دزدگیر استیل میت ساده، دزدگیر استیل میت تصویری و صفحه رنگی اشاره نمود.

ویژگی های دزدگیر استیل میت کدام است؟

دزدگیر استیل میت به سبب ویژگی ها و امکاناتی که دارد شهرت جهانی پیدا کرده است. از جمله ویژگی های خوب دزدگیر استیل میت می توان به بادوام بودن ، کیفیت بالا ، کارکرد آسان و همچنین نصب آسان و راحت آن اشاره کرد. مخصوصاً نصب آسان این نوع از دزدگیرها سبب می شود که ترجیح دارندگان خودرو و نصاب های دزدگیر استفاده از استیل میت به جای دیگر برندها در بازار باشد. چون شاهد پیچیدگی های سخت افزاری و نرم افزاری در نصب این مدل دزدگیر ها نیستیم.

از ویژگی های دیگر دزدگیر استیل میت که سبب می شود بتوان به راحتی به آن اطمینان کرد این است که برند استیل میت توانسه است جایزه GOLD ELECTRONIC را دریافت کند جایزه ای است که به برترین تولیدکنندگان  در صنعت سیستم های الکترونیک و حفاظتی امنیتی خودرو در دنیا تعلق می گیرد. همچنین باید گفت که استیل میت از اتحادیه اروپا و آمریکا دارای تاییدیه کیفیت می باشد. همه این موارد در کنار کارایی بالا و امنیت بسیار خوبی که برای خودرو شما تامین می کند سبب شده است که دزدگیر ماشین در بین سایر دزدگیرهایی که در بازار برای خودرو ها وجود دارد محبوبیت بیشتری داشته باشد و به عنوان امن ترین دزدگیر موجود در بازار شناخته شود. همچنین باید گفت که قیمت دزدگیر استیل میت نیز با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.  داشتن امکانات بروز و پیشرفته استیل میت از دیگر برتری ها و خصوصیات این نوع از دزدگیرها است که باعث می شود نسبت به دیگر دزدگیر ها از امنیت و کارایی بیشتری برخوردار شود. از جمله امکانات و ویژگی های مدل های مختلف  این نوع از دزدگیرها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • داشتن سیستم pin code mode
  • دارای باتری لیتیومی
  • سیستم Anti Hijack
  • دارای سنسور شوک
  • دارای سنسور سوئیچ که فقط راننده از وجودش خبر دارد و بدون آن نمی توان خودرو را روشن کرد
  • دارای قابلیت التراسونیک
  • دارای قفل مرکزی
  • دارای قفل کودک
  • دارای قابلیت ماشین یاب
  • هشدار باز بودن درب های خودرو
  • برد بسیار بالا
  • قابلیتی دارد که می توان به صورت بی صدا یا با صدا دزدگیر را فعال یا غیر فعال نمود

مواردی که در بالا بیان شد برخی از قابلیت ها و ویژگی های دزدگیر استیل میت است. با توجه به انواع مدل های این نوع دزدگیر ها شما شاهد امکانات بیشتر و ویژگی های مفید تری در دزدگیرهای تولیدی شرکت استیل میت خواهید بود. در ادامه به معرفی برخی از مدل ها و ویژگی های آن ها می پردازیم.

انواع دزدگیر استیل میت موجود در بازار کدامند؟

دزدگیر استیل میت که در بازار وجود دارد را می توان بر اساس کیفیت و رده قیمتی که دارد و همچنین ویژگی ها و امکاناتی که در اختیار صاحبان خودرو قرار می دهد در دو دسته بندی معمولی و تصویری قرار داد. برای مثال دزدگیر تصویری دارای یک مانیتور ال سی دی بر روی ریموت خود است. در این ال سی دی تصویر یک اتومبیل نشان داده  می شود. چراغ های چشمک زنی که بر روی این مانیتور قرار دارد می تواند موقعیت های غیر عادی قسمت های مختلف خودرو را با چشمک زدن و لرزیدن ریموت  به شما هشدار دهد. بنابراین به راحتی می توانید متوجه شوید که حسگرهای مربوط به کدام یک از بخش های خودروی شما فعال شده اند تا اقدامات لازم را انجام دهید.

دزدگیر استیل میت 8006

دزدگیر استیل میت 8006 برای حفظ امنیت خودروها می تواند پیشنهاد مناسبی باشد. این دزدگیر دارای کیفیت بالایی بوده و ویژگی های خاصی دارد که در ادامه به بیان آن ها می پردازیم:

از ویژگی های مهم دزدگیر استیل میت ردبت 8006 می توان به قابلیت قفل کودک ، صندوق پران و ریموت یدک آن اشاره کرد. این دزدگیر که جزو دزدگیرهای تصویری استیل میت است تصویری بوده و داشتن این قابلیت باعث می شود که از هر اتفاقی که برای خودرو شما در حال رخ دادن باشد می توانید با هشدارهایی که بر روی مانیتور کوچک ریموت کنترل به شما نشان داده می شود با خبر شوید . برای مثال اگر در خودرو شما باز شود بر روی صفحه نمایش در خودرو باز می شود. یا اگر به قسمتی از خودرو ضربه وارد شود شما می توانید عکس یک چکش را بر روی مانیتور کوچک ریموت کنترل دزدگیر ماشین استیل میت 8006 مشاهده کنید. همچنین می توانید در هنگام سرقت خودرو با استفاده از این مدل دزدگیر خودرو را خاموش کنید. در مکان های شلوغ که ماشین خود را پارک کرده اید به راحتی می توانید با این دزدگیر ماشین خود را به صورت دقیق مکان یابی کنید. از قابلیت قفل شدن و فعال شدن اتوماتیک درب های نیز برخوردار می باشد. این مدل از دزدگیر ماشین استیل میت برد بسیار خوبی دارد و دارای سنسور تنظیم حساسیت دزدگیر نیز هست.

دزدگیر استیل میت 888m

دزدگیر استیل میت 888m از دیگر مدل های دزدگیر استیل میت است که دارای ویژگی های خاصی بوده و استفاده از آن برای ایجاد امنیت بیشتر برای خودروها توصیه می شود. این مدل نیز تصویری است و تمام ویژگی های دزدگیرهای تصویری را دارد. ویژگی های ظاهری ، وزن ، جنس بدنه ، و کارکرد بالا و کیفیت بی نظیر دزدگیر استیل میت 888M سبب شده است که طرفداران خاص خود را در بازار داشته باشد. از ویژگی های برتر این مدل دزدگیر می توان به قابلیت بالا در مکان یابی خودرو اشاره کرد . برد این مدل 5000 متر بوده و دارای باتری لیتیومی می باشد.

دزدگیر استیل میت 888m

تعداد دکمه های این مدل 5 دکمه است که کاربردهای مختلفی دارند. خروجی سنسور پدال ترمز ، خروجی قطع رله برق ، خروجی قفل مرکزی ، خروجی آژیر و آنتن از خروجی های این مدل دزدگیر است. اگر خطری بخواهد کودک شما را تهدید کند اولین ترمز خودرو سبب فعال شدن قفل کودک خواهد شد. این مدل از دزدگیر به دزدگیر استیل میت ranger معروف می باشد و قادر است که افراد مزاحم را از خودرو شما دور کند. قیمت دزدگیر استیل میت ranger که شامل مدل های مختلفی از دزدگیر استیل میت هست مانند ranger 4328 یا ranger 5163 با توجه به امکانات و ویژگی ها و کارایی بسیار بالایی که دارند اندکی بیشتر از سایر مدل های دزدگیر ماشین استیل میت خواهد بود.


شنبه 99 اردیبهشت 13 , ساعت 6:48 عصر

دوربین لامپی چیست؟
اگر از نظر ظاهری دوربین لامپی را ببینید یاد لامپ های قدیمی بزرگ و پر مصرف می افتید . به ظاهر اگر کسی تا حالا این دوربین ها را ندیده باشد متوجه  نمی شود که اصلا ً این دوربین است یا لامپ معمولی برق. بنابراین قرار گرفتن دوربین لامپی در یک پوششی به ظاهر لامپ مانند سبب می شود که بتوان به عنوان دوربین های جاسوسی یا نا محسوس استفاده نمود.
اگرچه این دوربین به ظاهر ساده به نظر می رسد اما دارای امکانات بیشمار و پیشرفته ای است که سبب شده است کاربردهای زیادی در محیط های مختلف داشته باشد. دوربین های لامپی جزو دوربین های مدرن و پیشرفته به شمار می روند. دوربین لامپی 360 درجه از بهترین دوربین لامپی به شمار می رود که می تواند تصاویری  360 درجه را در کارت حافظه خود ضبط کند. تولید و فروش دوربین لامپی توسط شرکت های زیادی انجام می شود که در بازار ایران پر مصرف ترین و پر فروش ترین دوربین های لامپی دوربین های تولید شرکت های چینی می باشند.  نام های دیگر دوربین لامپی در بازار لامپ دوربین دار ، دوربین لامپی مخفی است.  انواع و اقسام دوربین های لامپی وجود دارند که می توانید با توجه به نیاز خود به خرید دوربین لامپی مورد نظر خود بپردازید.
بهترین دوربین لامپی

بهترین مکان مورد استفاده دوربین لامپی کجاست؟
ویژگی ها و قابلیت هایی که دوربین لامپی دارد سبب شده است که بتوان در اکثر مکان ها از این نوع دوربین های مدار بسته استفاده کرد. دوربین لامپی وای فای یکی از بهترین نوع دوربین های مدار بسته لامپی به شمار می رود که قابلیت نسب در محیط های متنوع را دارد. اما از جمله مکان های رایج برای نصب این گونه دوربین ها می توان به اتاق های کودک ، محل کار ، منزل ، در مکان های نگهداری سالمندان ، درب خانه ، همچنین  در هرجایی که نیاز باشد به صورت نامحسوس البته قانونی این کار انجام گیرد می توان از این نوع دوربین ها مخصوصاً نوع دوربین لامپی وای فای استفاده نمود.

ویژگی های مهم دوربین لامپی کدام است؟
دوربین لامپی به سبب شکل ظاهری و ساختاری و تکنولوژی به کار رفته در آن دارای ویژگی های بیشماری می باشد و به جرات می توان گفت از فناوری های نو و پیشرفته در دوربین های مدار بسته است. از ویژگی های مهم این دوربین ها قابلیت ضبط تصاویر با کیفیت اچ دی ، نمایش تصاویر به صورت 360 درجه ، نصب راحت ، عدم نیاز به وسایل اضافی برای ضبط فیلم و اتصالات اضافی ، قابلیت پشتیبانی از کارت های حافظه حتی تا 64 گیگ ، بی سیم بودن ، ارسال تصاویر به صورت آنلاین بر روی گوشی و بر بستر اینترنت ، قابلیت مکالمه دو طرفه و با کیفیت بالا ، قابلیت دید در شب و همچنین عدم وابستگی به آداپتور یا منبع تغذیه اشاره نمود. این ویژگی ها سبب شده است که امروزه فروش دوربین لامپی به مراتب از دیگر انواع دوربین ها از بازار بهتری در بازار خرید و فروش دوربین های مدار بسته برخوردار باشد.

هدف از ساخت دوربین لامپی چیست؟
قبل از هر چیز بهتر است به این نکته اشاره کنیم که هدف از ساخت دوربین لامپی به منظور جاسوسی و کاربرد به صورت مخفی نمی باشد. باید گفت که ویژگی های بسیار خوب این دوربین ها باعث شده است که بتوان به راحتی آن ها را نصب کرده و در کمترین زمان ممکن راه اندازی نمود. از اهداف دیگر  ساخت این دوربین ها این است که می توان به راحتی تصاویر را به صورت آنلاین و بدون نیاز به دستگاه ها و تجهیزات عجیب و غریب با یک خط اینترنت و مودم بر روی بستر اینترنت به اشتراک گذاشت و از طریق گوشی و یا کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت تصاویر را به صورت کاملاً آنلاین مشاهده نمود. همچنین قابلیت دوربین لامپی وای فای سبب می شود که برای استفاده از آن نیاز به اتصالات اضافی نباشد. دوربین های مدار بسته لامپی به منظور ارائه خدمات بهتر در این زمینه به بازار دوربین های مدار بسته وارد شدند و توانسته اند که به سرعت بازار خود را پیدا کنند. علتش هم این است که به راحتی نصب می شوند و نیاز به دانش فنی نیست و کافی است که آن را به روی سرپیچ نصب کنید.
بهترین دوربین لامپی امروزه در بازار دوربین های لامپی FULL HD هستند که در انواع مختلف در بازار موجود بوده و می توانند تصاویر با کیفیتی را بدون نیاز به دستگاه ضبط کننده NVR و تنها بر روی میکرو کارت های SD ثبت و ذخیره کنند.
دوربین fisheye

استفاده از دوربین لامپی چه مزایا و معایبی دارد؟
مدل های مختلف دوربین لامپی وجود دارند که می توانید با توجه به نیاز خود به خرید دوربین لامپی مورد نظر خود بپردازید . در ادامه ما به بررسی برخی از مزایا و معایب استفاده از دوربین های مدار بسته لامپی می پردازیم.

مزایا:

– یکی از مزایای بسیار خوب قیمت دوربین لامپی است که بسیار مناسب و به صرفه می باشد. کافی است که نگاهی به قیمت های دوربین های مداربسته داشته باشید متوجه می شوید که برای بسیاری از کاربردهایی که نیاز دارید استفاده از این دوربین دارای صرفه اقتصادی بهتر و بیشتری است.
– از دیگر مزایای این دوربین این است که نیاز به دستگاه ضبط و رکوردر جداگانه ندارد.
– از مزایای دیگر آن می توان به نصب آسان و بدون نیاز به اطلاعات و دانش تخصصی این نوع از دوربین ها اشاره نمود.
– دید 360 درجه از زاویه های مختلف در دوربین های لامپی بسیار فوق العاده و مفید است.
– به صورت همزمان صدا و تصویر را ضبط می کند.
– در حالت شب امکان تصویر برداری با کیفیت دارد.
– از قابلیت تشخیص حرکت به صورت خودکار برخوردار است.

معایب:

– از معایب دوربین لامپی می توان به عدم مقاومت آن در برابر آب اشاره کرد.
– در فضای باز کاربرد گسترده ای نمی تواند داشته باشد.
– نمی توان تصاویر ضبط شده را برای مدت زمان طولانی آرشیو کرد.
نصب دوربین لامپی

نصب و راه اندازی دوربین لامپی
حالا که تا اینجای مطلب با دوربین لامپی آشنا شدید خوب است که در خصوص نصب و راه اندازی این گونه از دوربین ها اطلاعات لازم را کسب کنید که در ادامه به آن می پردازیم.
باید بگوییم که نصب دوربین لامپی، ارزان تر از دیگر دوربین ها در می آید.  نیاز به هیچ تجهیزات اضافی ندارد و برای نصب آن از دستگاه یا کابل های جداگانه ای استفاده نمی شود و با هزینه کم و بسیار پایین می توانید این کار را انجام دهید. از مزایای این نوع دوربین ها سرعت بالای نصب و راه اندازی آن ها می باشد. نحوه نصب آن نیز به این صورت است که کافی است آن را بر روی سرپیچ برق در منزل خود در مراکز خرید ، رستوران ، پارکینگ و یا اماکن تجاری نصب نمایید. البته قبل از نصب شما باید کارت حافظه مورد نظر خود را با توجه به نیاز خود که می تواند 32، 64 یا 128 گیگ باشد در قسمت کارت حافظه دوربین لامپی قرار دهید و دوربین را روشن نمایید. کافی است نرم افزار مورد نظر این دوربین را در گوشی خود نصب کرده و با اتصال گوشی به مودم به راحتی می توانید در هر کجا که باشید با کمک اینترنت تصاویر مورد نظر دوربین لامپی را بر روی گوشی و یا تبلت خود ببینید. بهترین دوربین لامپی360 درجه می باشد که کاربرد گسترده ای دارند.


پنج شنبه 99 اردیبهشت 4 , ساعت 7:5 عصر

بسیاری از افراد با سرمایه‌گزاری در بازار خودرو و خرید یک اتوموبیل نو، آرزوی داشتن آن را براورده می‌کنند. اما اتفاق تلخ زمانی است که خودرو شما یا وسایل داخلی آن به سرقت رود. این علاوه بر خسارت مادی، آثار روانی نامناسبی نیز دارد. برای جلوگیری از این موضوع بهترنی گزینه استفاده از دزدگیر ماشین است. استفاده از یک دزدگیر ساده برای خودرو می‌تواند آلارمی برای دزدان خودرو باشد و هم شما را آگاه نگه دارد. اما افرادی که حساسیت بیشتری دارند، با نصب تجهیزات امنیتی بهتر نظیر دزگیر تصویری ماشین، سطح بالایی از امنیت را برای دارایی ارزشمند خود فراهم می‌کنند.

دزدگیر خودرو

راهنمای خرید دزدگیر ماشین

بدون شک، مهم‌ترین وظیفه یک دزدگیر، جلوگیری از سرقت ماشین است. همین چند شب پیش، یکی از همسایگان ما با فریاد «دزد، دزد!» وارد کوچه شد. بدون شک اگر خودروی وی به یک سیستم امنیتی خوب مجهز نبود، به موقع از این اتفاق مطلع نمی‌شد.
دزدگیر ماشین از چند بخش شامل قسمت کنترل مرکزی، سنسورها (حس‌گر) و سیم‌های ارتباطی تشکیل می‌شود. هم‌چنین برای مدیریت آن، یک یا دو کنترل از راه دور، در اختیار صاحب خودرو قرار می‌گیرد. سنسورها به محض تشخیص انواع حرکات مشکوک نظیر ضربه، صدای شکسته‌شدن شیشه و یا حرکت داخل خودرو، یک اخطار به دستگاه کنترل مرکزی ارسال می‌کنند. بلافاصله آژیر و سایر هشدارهای سیستم فعال شده و صاحب خودرو متوجه بروز یک اتفاق می‌شود.
باید توجه داشت، کیفیت این سیستم‌ها بسیار متنوع و متفاوت است. شاید بارها صدای آژیر‌های بی‌مورد خودروهای پارک‌شده در خیابان را شنیده باشید. این آژیرها منجر به بی‌اعتمادی استفاده‌کننده می‌شوند. الزامی است با مطالعه و بررسی، سیستم‌هایی را تهیه کنید که دقت بالا و خطای کمی داشته باشند.

برترین برندهای دزدگیر در ایران

هم‌زمان با رشد تولید خودرو، استفاده از دزدگیر خودرو نیز در ایران افزایش یافت. برندها و شرکت‌های مختلفی طی سال‌های اخیر محصولات خود را وارد بازار ایران کرده‌اند اما امکانات و کیفیت آن‌ها بسیار مختلف است.
برخی دزگیر‌ها عملکرد بسیار ساده‌ای دارند. باز‌شدن درب خودرو می‌تواند عاملی برای تحریک این سیستم‌ها باشد. اغلب یک کنترل از راه‌دور ساده وجود دارد که برای قفل‌کردن و بازکردن سیستم مورد استفاده است.

اما برخی مدل‌های پیشرفته نیز وجود دارد که می‌توانید با جزییات زیادی امنیت خودروی خود را در آن بررسی کنید. این سیستم‌های دارای کنترل از راه دور‌های تصویری هستند. برخی از آن‌ها به تفکیک باز‌شدن هر قسمت از خودرو را نمایش می‌دهد. می‌توانید بررسی کنید درب عقب یا درب صندوق باز شده است.
بر اساس این ویژگی‌ها و هم‌چنین دقت عملکرد، می‌تواند رده بندی دزدگیر ماشین را انجام داد. مواردی که باید برای این کار در نظر بگیرید بدین شرح است:
– مقدار برد کنترل از راه دورهای سیستم (که بر حسب متر بیان می‌شود)
– داشتن یا نداشتن ریموت‌کنترل تصویری
– ارتباط رمزنگاری‌شده بین ریموت و دستگاه
– امکان استفاده از طریق تلفن همراه
– آسان یا سخت‌بودن نصب و استفاده
– داشتن چراغ هشدار داخل خودرو
– امکانات اضافی (نظیر GPS، خاموش‌کننده خودرو، شیشه بالابر و…)

راهنما خرید دزدگیر خودرو

قیمت دزدگیر و تعرفه نصب آن

قیمت دزدگیر، بر اساس امکاناتی که در بخش قبلی ذکر شد متغیر است. هم‌چنین نصب آن نیز دارای هزینه‌ی مشخصی است.
در رده دزگیرهای ارزان‌قیمت اصولا قیمت‌گزاری به صورت موردی بر اساس تعداد سنسور و ریموت‌کنترل و… انجام می‌شود. برخی شرکت‌ها نیز ترجیح می‌دهند که این قطعات مخنتلف را در قالب یک پکیج آماده کنند. به طور کلی قطعاتی که باید برای راه‌اندازی دزگیر ماشین استفاده شود موارد زیر است:
– کیت تشخیص: یک برد الکترونیکی است، که سنسورها، آژیر و سایر قطعات به آن متصل می‌شود.
– سنسورها: وظیفه تشخیص انواع حرکات غیرمجاز را دارند و به کیت تشخیص متصل می‌شوند.
– آژیر: آژیر در واقع یک بلندگو است که در هنگام تشخیص نفوذ به خودرو به صدا در می‌آید.
– ریموت کنترل: یا کنترل از راه دور، وظیفه قطع/وصل سیستم، باز و بسته‌کردن درب‌های خودرو را دارد.
قیمت دزدگیر ماشین ساده با کم‌ترین امکانات در بازار از قیمت 200 هزار تومان شروع می‌شود. این مدل‌ها یک کیت ساده و یک آژیر و ریموت را شامل می‌شود. خطای این‌گونه سیستم‌ها بالا است. اما دزدگیرهای حرفه‌ای و رده بالا با ریموت‌های تصویری و قدرت و دقت تشخیص بالا نظیر محصولات ماجیکار تا 3 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.
تعرفه‌ی نصب دزدگیر روی ماشین زیاد تحت تاثیر مدل آن نیست. دلیل آن، اقدامات تقریبا یکسان برای نصب انواع آن‌است. در تمامی مدل‌های نصب سنسور، آژیر و سیم‌کشی بخشی ثابت است ممکن است برخی محصولات به دلیل امکانات خاص خود، زحمت بیش‌تری برای نصب داشته باشد. اما به طور متوسط هزینه‌ی نصب مبلغی در حدود 300 هزار تومان است.
مراکز نصب دزدگیر در تهران
به طور معمول برای نصب دزدگیر در تهران، به فروشگاه‌های خدماتی خودرو مراجعه می‌شود. این مراکز در نقاط مختلفی هستند. از قدیم خیابان‌های ستارخان و سورنا در تهران مرکز فروش و نصب انواع لوازم جانبی خودرو از جمله دزدگیر بوده است. هم‌چنین برخی فروشگاه‌های خیابان لاله‌زار و جمهوری نیز به عرضه این محصولات می‌پردازند.

یکی دیگر از روش‌های عالی برای انتخاب و خرید محصولات امنیتی، مراجعه به فروشگاه‌‌های اینترنتی است. مزیت این روش، علاوه بر دوری از ترافیک و خستگی، امکان مشاهده و مقایسه انواع مدل‌ها و قیمت‌های در کنار یک‌دیگر است. مخصوصا برای خرید دزدگیر در تهران، با این کار صرفه‌جویی زیادی در زمان خود خواهید کرد. بسیاری از خدمات‌دهندگان نیز امکان نصب در منزل را برای شما فراهم می‌کنند.

انتخاب ما چه دزدگیری باشد؟

تا این‌جا مهم‌ترین نکان خرید دزدگیر ماشین به شما توضیح داده شد. اما شاید هنوز در زمینه خرید و انتخاب خود مردد باشید. لزوم توجه به دقت و کیفیت بالای محصول بسیار حائز اهمیت است. محصولات دزگیر ماشین چنانچه از بهترین برندها انتخاب شود، علاوه بر امنیت خودرو، خواب راحتی نیز برای شما به همراه دارد!
ما طی چند سال سابقه و عرضه و بررسی محصولات مختلف، بدون شک دزدگیر استیل میت و دزدگیر ماجیکار را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دزدگیر ماجیکار، از قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات موجود در ایران است. این دزدگیر تقریبا تمامی امکانات یک محصول امنیتی به روز را دارد. سنسورهای این دزدگیر کم‌ترین خطا و اشتباه را بین سایر محصولات دارد و اعتماد کاربر خود را در طول زمان خدشه‌دار نمی‌کند. هم‌چنین ریموت کنترل تصویری و تنوع بی‌نظیر مدل‌ها را به ارمغان می‌آورد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ